گروه kh تلاش بر این دارند تا آموزش های صحیح و واقعی ونه دروغ و سرکاری که خیلی ها این کارو میکنند را در اختیار شما عزیزان قرار بدهد...... امیدوارم گروه ما بتواند در رساندن اموزش صحیح به شما عزیزان خدمتی به جامعه ی عزیز ایران کرده باشد.... با تشکر گروه kh

35 ایده ی خلاقانه ی کسب و کار


35 ایده ی خلاقانه ی کسب و کار

35 ایده خلاقانه نابغه پولسازی ایران فوق العاده پولساز

در حال حاضر تعداد ایده های موجود در این پکیج 35 آیتم می باشد. مواردی که به زمینه کارهای مختلفی همچون ایده های اینترنتی و غیراینترنتی مربوط می شود. البته لازم است بدانید که تعداد این ایده ها به مرور بیشتر خواهد شد. در بروزرسانی های بعدی که هر چند وقت یکبار اتفاق خواهد افتاد، ایده های خلاقانه کسب و کار جدیدتری به لیست موجود اضافه خواهیم کرد.

مراکزی مختلفی همچون کانال ها، سایت ها، موسسه ها وجود دارند که در زمینه ارائه ایده های کسب و کار فعالیت دارند. این مراکز اگر با آنها آشنایی داشته باشید تنها 1 ایده را با قیمت های فوق العاده زیاد به فروش میرسانند. برخی مراکز وجود دارند که 1 ایده را با قیمت 20 میلیون تومان می فروشند. ایده ای که ممکن است حتی از آن خوشتان نیاید. اما ما در اکادمی گروه kh بر خلاف این نوع مجموعه ها تعداد زیادی ایده فوق العاده عالی و پولساز که تک تک آنها قابل اجرا می باشند را برای شما آماده کردیم.

تضمین می کنم که درصد اجرای این ایده ها 100 درصد می باشد، و اینکه تمامی آنها پولساز هستند.


ایده های خلاقانه با سرمایه کم

موفقیت در کسب و کار با ایده های ناب و حلاقانه پولساز

چه نوع ایده های هستند؟

همانطور که اشاره شد، ما برای زمینه های مختلفی ایده در نظر گرفته ایم. من فکر می کنم حداقل چندین نمونه از این ایده ها را قادر خواهید بود اجرا کنید. چرا که هیچگونه پیچیدگی خاصی برای پیاده سازی این کارها وجود ندارد. برخی از انواع ایده ها را می توانید در زیر مشاهده کنید.

  • ایده های اینترنتی
  • ایده های غیر اینترنتی
  • ایده های کسب درآمد در خانه
  • کسب درآمد دلاری
  • ایده های قابل اجرا در ایران
  • کسب و کار های خلاق و مدرن
  • راه اندازی کسب و کار با سیستم درآمد خودکار
  • ایده پولساز برای جوانان
  • ایده خلاقانه کسب و کار برای خانم ها
  • ایده با سرمایه کم
  • ایده با سرمایه زیاد
  • ایده های بدون سرمایه اولیه
  • ایده هایی بدون موقعیت مکانی خاص
  • قابل اجرا در روستا، شهر، کشور و حتی بین المللی
  • ایده هایی که سختی زیادی درآنها وجود ندارد
  • ایده هایی که شما فقط مدیریت خواهید کرد
  • ایده با درآمد عالی
  • ایده استارت آپ
  • ایده خدماتی
  • ایده تولیدی
  • و ….

ایده ناب کسب و کار پردرآمد در ایران

چگونه این ایده ها را جمع آوری کرده ایم؟

اگر شما از همین امروز بخواهید این تعداد ایده پولساز و عالی را جمع آوری کنید حداقل چندین ماه باید برای آن وقت صرف کنید. ما هم دقیقا مثل شما هستیم. چندین ماه فعالیت و تحقیقات متوالی سبب جمع آوری این ایده های پردرآمد شده است.

توجه داشته باشید وقتی میگم چندین ماه یعنی برای تک تک این ایده ها وقت گذاشتیم و زمینه فعالیت هر کدام را بررسی کردیم. مراحل اجرا و زمان بازخورد آنها را بررسی کردیم. به گونه ای که در پایین از بین 100 ایده مختلف تنها این تعداد را گلچین کرده و برای ارائه آماده کرده ایم.

کسب درآمد دلاری
کسب درآمد دلاری

ایده خلاقانه کسب درآمد دلاری

ایده کسب و کار اینترنتی

برخی از ایده های موجود در این پکیج شامل ایده های اینترنتی می باشد. از آنجایی که امروزه بیشتر افراد تمایل به راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارند، ما سعی کرده ایم بهترین ایده های اینترنتی را برای شما در این مجموعه لیست کنیم. شما هم به خوبی میدانید که به هر زمینه ای فکر کنید رقیبان بسیار بزرگی در آن زمینه وجود دارد. پس تنها راه چاره ما بررسی موشکافانه کسب و کار ها می باشد.

با جرات تمام میگم که این ایده نو و جدید برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی جزو بهترین ها در نوع خودشان می باشند. اگر دوست دارید یک شغل و کسب و کار ایده آل داشته باشید، پس فرصت های زندگی خودتون رو از دست ندید.


ایده های پولساز و پردرآمد در ایران

ایده های غیر اینترنتی

همچنین لازم است بدانید که علاوه بر ایده های اینترنتی تعدادی از این شغل ها را بدون نیاز به اینترنت هم می توان راه اندازی کرد. بنابراین مشخص است که این ایده ها تنها به زمینه های خاصی محدود نمی شود. سری کسب و کارهای غیر اینترنتی را قادر خواهید بود علاوه بر کشور ایران به صورت بین المملی نیز اجرا کنید.

اگر شما یک کسب و کار ایده عال داشته باشید که در سطح بین الملل خدمات خود را ارائه دهید، قادر خواهید بود در مدت زمان بسیار کمی به یک میلیاردر خودساخته تبدیل شوید.


ایده های تضمینی کسب و کار

ثروتمند شدن در جوانی با-کسب و کار

چرا تعداد ایده های زیاد است؟

شما هم به خوبی می دانید که می توانیم تک تک ایده های کسب و کار را به صورت تکی با همین قیمت بفروش برسانیم. اما کمی باید دید خود را در رابطه با این موضوع تغییر دهید. بالاتر اشاره کردم برخی باشگاه ها، کانالها، سایت ها ایده ها های مختلفی را به صورت تکی به فروش می رسانند. اما واقعا این انصاف نیست. چرا که ممکن است این ایده برای شما قابل اجرا نباشد، ممکن است شما از طرح خوشتان نیاید، شاید با شرایط شما جور نباشد، شاید آنقدرها هم شعار داده اند ایده پولساز نیست و ….

در نتیجه شما با پرداخت هزینه زیاد نه تنها به ایده خلاقانه کسب و کار دست پیدا نکردید، بلکه فقط جیب شخص فروشنده را پر کرده اید.

تعداد زیاد ایده های ارائه شده در این پکیج به این دلیل می باشد که شما حداقل بتوانید چند مورد از این روش ها را اجرا کنید. هر چند من تضمین می کنم که درصد اجرا این ایده ها 100 درصد می باشد. اما با این وجود باز هم با در نظر گرفتن شخصیت ها، شرایط ها، موقعیت ها و … فرض می کنیم درصد برخی ایده ها برای تعداد از دوستان کاهش پیدا کند. اما حتما حتما شما حداقل قادر خواهید بود به راحتی چند مورد از آنها را اجرا کنید.


کسب درآمد خودکار از طریق کسب و کار

ایده پردرآمد و پولساز

ایده هایی که به آنها علاقه خواهید داشت

همچین علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، لازم بدانید که شما باید به کسب و کار خود علاقه داشته باشید. زیرا افراد زیادی هستند که به سمت بخری شغل ها و ایده های می روند اما به دلیل نداشتن علاقه خیلی سریع شکست می خورند. من فکر می کنم شما با هر علاقه و سلیقه ای که باشید چند مورد از ایده های نابغه پولسازی ایران در این پکیج را انتخاب خواهید کرد. چرا که این ایده های کسب و کار برای افراد مختلف، زمینه ها مختلف و شرایط مختلفی در نظر گرفته شده است.

با تشکر kh group


مبلغ واقعی 1,315,333 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 789,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 257

KH group

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما