گروه kh تلاش بر این دارند تا آموزش های صحیح و واقعی ونه دروغ و سرکاری که خیلی ها این کارو میکنند را در اختیار شما عزیزان قرار بدهد...... امیدوارم گروه ما بتواند در رساندن اموزش صحیح به شما عزیزان خدمتی به جامعه ی عزیز ایران کرده باشد.... با تشکر گروه kh

نولید محتوا در رده ی جهانی


نولید محتوا در رده ی جهانی

در اینجا می خواهیم روش کاربردی تولید محتوا  رو بهتون یاد بدیم اگر تو این مسیر جدی هستین در ادامه با ما همراه باشین.

برای داشتن یک محتوای جذاب باید پارامترهای مختلفی را در نظر گرفت در وهله اول باید بدونیم که راجع به چه موضوعی داریم محتوا تولید می کنیم. یعنی علم کافی در موردش داشته باشیم اگر هم علم کافی نداریم با مطالعه کردن راجع به اون موضوع می تونیم تا حدودی شناخت کافی پیدا کنیم.

و بعد از بدست آوردن اطلاعات کافی می رویم سراغ نوشتن.

 

عنوان مناسب شاه کلید ورود به محتوای شماست

برای نوشتن در ابتدا باید عنوانی انتخاب کنیم که ۸۰ درصد کار جذب کردن مخاطب را برای ما انجام بده. انتخاب این عنوان جذاب انقدر اهمیت دارده که اساتید حوزه تولید محتوا میگن اگه سه روز وقت دارین برای نوشتن ،دو روز رو به انتخاب عنوان اختصاص بدین. بعد از اون میریم سراغ تولید محتوا که برای نوشتن اون باید بدونیم که اولا برای چه کسانی داریم اون محتوا رو تولید میکنیم یعنی چه تیپ آدمهایی اون محتوا رو مطالعه می کنن چه سنی دارن، جنسیت شون چیه و …

اصلا هدفشون از دنبال کردن همچین موضوعی چیه و دنبال چیه چیزی می گردن.

ما با در نظرگرفتن این نکات و نوشتن محتوایی پربار می تونیم بازدیدکنندگان زیادی رو به طرف سایتمون جذب کنیم و ترافیک سایت رو بالا ببریم و از این طریق به سئو سایت وقرارگرفتن در جایگاه اول گوگل کمک کنیم.

 

چجوری تیتر خفن بنویسیم؟

برای نوشتن یک تیتر فوق العاده اول از همه باید مشکل یا موضوعی رو که مخاطبمون جستجو میکنه رو شناسایی کنیم سپس در گوگل به دنبال اون بگردیم تا ببینیم که رقبای ما برای اون موضوع چه محتوا و عنوانی انتخاب می کنن و در نهایت برای اون مشکل ،محتوا تولید کنیم و مشکل مخاطبمونو حل کنیم.تو این وبینار بهتون آموزش داده میشه که در ابتدا سه مدل ایده در نظر بگیریم:۱

-ایده احمقانه ۲- ایده معمولی یا ساده ۳- ایده خفن

شما باید هرآنچه که در مورد یک موضوع به ذهنتون می رسه رو به ساده ترین شکل ممکن بنویسید بعد مثل یک ویراستار خودکار قرمز به دست گرفته و اون رو اصلاح کنید.

 

 

تقویم محتوایی چیه و چطور میتونیم برای کسب درآمد ازش استفاده کنیم؟

تقویم محتوایی یک ضرورت برای استراتژی بازاریابی محتواست. برای موفقیت در هر کاری باید برای اون برنامه ریزی داشته باشیم و تقویم محتوایی ابزاریه که به ما کمک می کنه تا در بیزنس خود برنامه ریزی داشته باشیم.

در تولید محتوا تنها نوشتن محتوا کافی نیست بلکه موارد دیگری بر روی آن تاثیرگذار است مانند ایده پردازی، شناخت مخاطب، تحلیل داده ها و بهینه سازی مطالب،که برای انجام آنها نیازمند تقویم محتوایی هستیم تا بتونیم آنها را در زمان مناسب خودشون انجام بدیم.

تقویم محتوایی یک تقویم معمولی است که کارهای مربوط به محتوا و زمانبندی تولید و انتشار آنها در این تقویم یادداشت می شود.

مواردی که در یک تقویم محتوایی باید در نظر گرفت عبارتند از:

۱-عنوان محتوا یا موضوع مورد نظر که برای آن می خواهیم محتوا تولید کنیم

۲-نویسنده و تولید کننده محتوا

۳-مخاطبی که محتوا برایش تولید می شود

۴-زمانی که قرار است محتوا منتشر شود

۵-محلی که قرار است محتوا در آن منتشر شود مثلا سایت یا شبکه های اجتماعی

پس در ابتدا با استفاده از ابزار مورد استفاده در تحقیق کلمات کلیدی، جدول کلمات خود را تهیه کرده سپس قیف محتوایی را تنظیم میکنیم، بعد از آن به سراغ تقویم محتوایی رفته و برای زمان انتشار و یا حتی تولید محتوایی که می خواهیم انجام دهیم برنامه ریزی کرده و پس از آن در زمان های معین اقدام به نوشتن محتوا کرده و منتشر می کنیم.

 

هر کلمه یک ثروت است

آنتونی پیتر بوزان(تونی بوزان) نویسنده و مشاور آموزشی و بنیانگذار تکنیک نقشه برداری ذهنی میگه که ما در مورد کسب و کارمون می تونیم بالای ۲۰۰ کلمه بنویسیم و شما با یادگیری روش ها و تکنیک های مختلف نوشتن می تونید به یک کپی رایتر و نویسنده فوق العاده تبدیل بشین.

نوشتن و تولید محتوا خیلی کار راحتیه و استاد عزیزمون تو این وبینار اونو براتون به شکل آب خوردن توضیح میده!!

 

 

“حالا برای یادگیری تمام این ریزه کاری ها چیکار میشه کرد؟ الان که کرونا همه جا رو فرا گرفته و نمیشه از خونه خارج شد و کلاس رفت و اینا رو یاد گرفت باید چیکار کنیم؟

گروه kh با همکاری غیر مستقیم با اساتید در این زمینه فرصت را غنیمت شمردند تا در این ایام کرونا که همه در خانه وقت آزاد دارند. این مطالب سود اور در زمینه ی تولید محتوا را تولید کنند و در اختیار مردم عزیز ایران قرار بدهند . امیدوارم که از این ویدیوی آموزشی نهایت استفاده را ببرید و توانایی خود را در کسب درامد اینترنتی بالا ببرید.....

با تشکر گروه kh 


مبلغ واقعی 131,778 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 118,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 249

دیدگاه های کاربران (0)

KH group

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما