گروه kh تلاش بر این دارند تا آموزش های صحیح و واقعی ونه دروغ و سرکاری که خیلی ها این کارو میکنند را در اختیار شما عزیزان قرار بدهد...... امیدوارم گروه ما بتواند در رساندن اموزش صحیح به شما عزیزان خدمتی به جامعه ی عزیز ایران کرده باشد.... با تشکر گروه kh

راه های ارتباط با دختران


راه های ارتباط با دختران

ارتباط دختر و پسر به قصد شناخت یکدیگر

وعده ازدواج و بهانه شناخت خصوصیات رفتاری از مهم ترین عواملی است كه ارتباط بین دخترها و پسرها را در جامعه ما توجیه می كند. بخصوص دخترها كه معمولاً با وعده ازدواج تن به دوستی می دهند.

اما جوان امروز در ارتباط با جنس مخالف خود به دنبال چیست؟ ازدواج، عاطفه، محبت، وقت كشی، عشق یا …؟

روان شناسان معتقدند، میل و كشش به جنس مخالف از نظر فیزیولوژی یك نیاز طبیعی، فطری و روانی است. آنان می گویند در تمام فرهنگ ها و كشورها، پسران و دختران در سن بلوغ اولین نگاه و گرایش را به سوی جنس مخالف ابراز می كنند. اما مرز این كشش در هر فرهنگی تعریف شده است، برای مثال در جوامع غربی و سایر جوامع غیر مسلمان ارتباط میان دو جنس مخالف به خود فرد سپرده شده و هر شكلی از این ارتباط مورد پذیرش جامعه و فرهنگ آن است. اما در كشورهای مسلمان و برخی فرهنگها این ارتباط محدود است و در مواردی به فضای سیاسی و اجتماعی جامعه بستگی دارد .

ارتباط دختر و پسر به قصد شناخت یکدیگر

در گذشته های نه چندان دور ارتباط بین پسرها و دخترها مانند امروز مورد توجه نبود. سن ازدواج پایین بود ارتباطات به شكل وسیع نبود، از این رو كنترل بیشتری بر جوانان صورت می گرفت، اما واقعیت این است كه بسیاری از جوانان امروز در ارتباط های خود به ازدواج فكر نمی كنند، به اعتقاد جامعه شناسان در جامعه امروز وجود مسایل اقتصادی، نگاه دوگانه جامعه مدرن و سنتی، فراگیری اطلاعات و دانش و پدیده جهانی شدن كه مبتنی بر ارزشهای دینی نیست، احساس دو گانه ای را در این نسل پدیدار كرده است.

در این کتاب انوع روابط دختران و پسران به قصد شناخت یکدیگر مطرح شده است و نظرات مختلف در مورد این روابط شرح داده شده است......

ما در این pdf قصد نشان دادن سازوکار های رفتاری دختر و پسر در ارتباط با یکدیگر را داریم امیدوارم سودمتد باشد.....

با تشکر گروه kh


مبلغ قابل پرداخت 78,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 207

KH group

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما